tisdag 5 januari 2016

Allt jag läste 2015

Tiden där emellan - Maria Duenas
Egoboost - Isabella Löwengrip
Isabellas hemligheter - Isabella Löwengrip
Economista - Isabella Löwengrip & Pingis Hadenius
Glödens färger - Vibeke Olsson
Jag är Malala - Malala Yousafsai
Babyrace - Katerina Janouch
Från denna dag - Nora Roberts
Hundra omistliga ting - Lucy Dillon
En mörkare himmel - Mari Jungstedt/ Ruben Eliassen
Himmelska dagar - Nora Roberts
Ett oemotståndligt förslag - Birgitta Bergin
Den hemliga dottern  - Shilpi Somaya Gowda
Blot - Håkan Östlundh
Tokyo blues - Pia Hintze
Toscana tur och retur - Åsa Hellberg
Fjärilskyssar - RaeAnne Thayne
Medan mörkret faller - Anna Lihammer
Stanna innan du går - Åsa Bonelli
Flyga vilse - Kristin Hannah
Den som väntar - Kristin Emilsson
Farväl för nybörjare - Anne Tyler
Rabbit Hayes sista dagar - Anna McPartlin
Lycke - Mikaela Bley
Expeditionen Min kärlekshistoria - Bea Uusma
Den glömda rosenträdgården - Marita Conlon McKenna
En enda hemlighet - Simona Ahrnstedt
I skymningen sjunger koltrasten - Linda Olsson
Tidvatten - Mary Alice Monroe
En förtrollad ö - Nora Roberts
En tillfällig lösning - Rudberg/Rehnberg
Alfabetshuset - Jussi Adler Olsen
Lyckostunder - RaeAnne Thayne
Vindsjälar - Mons Kallentoft
Sörja för de sina - Kristina Sandberg
Anna-Lisas antik - Eli Åhman Owitz
Hennes iskalla ögon - Carin Gerhardsen
Flickorna i speceriaffären - Eli Åhman Owitz
Konsten att höra hjärtslag - Jan-Philipp Sendker
Kanske är det allt du behöver veta - E. Lockhart
Vi - David Nicholls
Jag är Zlatan Ibrahimovic - David Lagercrantz
Eldhärjad - Tamara McKinley
Livet, motorcyklar och andra omöjliga projekt - Katarina Bivald
Skymningsflickan - Katarina Wennstam
Livet enligt Hildy Good - Ann Leary
De öde fälten - Elly Griffiths
Du, jag och alla andra - Fionnuala Kearney
Tisdagsklubben - Anna Fredriksson
Presidentens hatt - Antoine Laurain
Vintersystrar - Jesper Weithz
Välsignade ost - Sarah-Kate Lynch
Den andra kvinnan - Therese Bohman
Det lilla bageriet på strandpromenaden - Jenny Colgan
Stenarna skola ropa - Ruth Rendell
Äppelgårdens hemlighet - Susan Wiggs
Champagne på skånska -  Carnehult/Bruce/Holm
Ett vet jag säkert - Oprah Winfrey
När klockan slår fem - Denise Rudberg
Tiden läker inga sår - Caroline Säfstrand
Ninas resa - Lena Einhorn
I sanningens namn - Viveca Sten
Pensionatet vid världens ände - Camilla Davidsson
Att falla med snön - Sarah Morgan
Eld och djupa vatten - Grebe/Träff
Önskedrömmar - RaeAnne Thayne
God Jul - Jonas Karlsson
Sommarregn - Sarah Morgan

68 böcker på ett år! Det måste vara mitt rekord hittills. Ändå har jag verkligen inte kämpat utan haft perioder då jag läst väldigt lite. Vi får se hur det blir i år, det blir som det blir, lustläsare som jag är:).

Inga kommentarer: