söndag 1 september 2013

Läser just nu...


         

                  Vad läser du?

6 kommentarer:

klok som en bok sa...

Ska börja på något nytt men kan inte välja bland de jag har hemma. Hoppas det ska dyka upp någon från reservationskön i morgon från bibblan:-)

Sincerely Johanna sa...

Just nu betar jag av ett gäng rec.ex för unga i åldrarna 9-12 vilket är första gången. Än så länge är jag mycket nöjd.

Boklusen sa...

Visst är det lustigt! Man har massor av olästa böcker i bokhyllan, men ändå dras man ofta till något nytt som man inte har hemma. Härligt att vi har möjligheten att välja i alla fall!

Boklusen sa...

Vad kul! Jag prioriterar tyvärr aldrig barn- eller ungdomsböcker, fast jag vet att det skrivs mycket bra som alla åldrar har glädje av att läsa.

sanna sa...

jag läser ingen just nu, imorse läste jag ut beautiful creatures, och nu har jag reserverat 3 böcker som jag hoppas jag får snart:)

Boklusen sa...

Tur att biblioteket finns, Sanna! Det som är värst med att reservera böcker är att det brukar bli som ketchupeffekten, först kommer inget, sen kommer allt:).