måndag 29 mars 2010

Beck - I stormens öga



Jag är urdålig på att komma ihåg alla filmer vi ser. Så nu har jag tänkt att jag ska lägga in även filmer här på bloggen för att jag ska kunna gå in och se vilka filmer jag sett.

Igår såg vi filmen Beck-I stormens öga. Den första Beckfilmen vi sett på länge. Den här typen av filmer gillar vi båda två, men på senaste tiden har det blivit mest Wallanderfilmer om vi sett film i den här genren. Och jag måste säga att jag gillar Wallander mer... Lite mindre våldsamt, lite mer relationer, passar mig bra.

Fast filmen var som en typisk Beck-film och var såklart spännande. Här är Gunvald ute på gungfly och misstänks av säpo för att vara inblandad i ett brott.

Betyg: 3

2 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

:) Nej, jag arbetar inte med att läsa böcker. Det vore ju drömmen!!! Jag är lärare, så egentligen har jag inte så mycket fritid på vardagarna. Men jag läser snabbt och jag ser inte så mycket på TV och jag tar tillfället i akt att läsa när jag får lite tid över (som på toan t ex). Många bäckar små... Jag tror att det är den kombinationen som gör att jag hinner läsa så mycket just nu.

Det där med bilder har jag också haft problem med ikväll, så det är väl Blogger som krånglar!

boklusen sa...

Läsa på toaletten? Det var något nytt, kanske jag ska prova för att få till extra tid?!