tisdag 4 februari 2020

Paris. Kärlek. Ost.

Paris. Kärlek. Ost. (häftad)

I Paris. Kärlek. Ost. av Victoria Brownlee kommer vi till Paris. Tänk att jag älskar den staden trots att jag aldrig varit där! Har drömt om att åka dit sedan jag läste franska på högstadiet, men av diverse olika anledningar har jag fortfarande inte varit där. Paris. Kärlek. Ost. spär verkligen på min önskan att få resa dit. Att få äta ost och baguette och dricka vin. Att få kika på alla chica människor. Låter underbart!

Paris. Kärlek. Ost. är en mysig feelgood där vi får följa Ella som reser dit från Australien med kärlekssorg för att läkas och börja ett nytt liv. Hon lär känna baristor, osthandlare, modeller osv och det är hur mysigt som helst att följa med i hennes franska vardag med både vänskap och kärlek.

Detta är Victoria Brownlees debutroman och jag ser med glädje fram emot att läsa kommande böcker.

Inga kommentarer: