söndag 29 september 2019

Vilka dagar!

 Bildresultat för bokmässan 2019
Så, nu är jag hemma igen efter att ha ägnat torsdagen och fredagen till Bokmässan. Vilka dagar! Så fullspäckat program så det var stressigt:)! Lycka! Det mesta av min tid på Bokmässan ägnade jag till jobb-föreläsningar (arbetar inom skolvärlden), men hann också med lite "fritid". Jag har varit på Bokmässan ett par gånger tidigare och vet att det är A och O att planera sina dagar och det räddade mig kan man säga. Det är lätt att bli överväldigad av allt. Plus att det är ett enormt sorl och ljud överallt. Från alla scener och framträdanden och allt prat. Man blir helt trött i både hjärna och i fötterna efter en dag.

Mer om Bokmässan finns och kommer framöver på mitt instagram @boklusensbokblogg. Jag lägger ut lite då och då, tänkte jag.

Inga kommentarer: