måndag 8 januari 2018

Här och nu

Eva Ludvigsen har skrivit en underbar feelgood, Här och nu, som höll på att gå mig helt förbi tills den dök upp i mitt flöde på Instagram. Jag föll för beskrivningen av boken och har inte blivit besviken. Nu ser jag fram emot att läsa kommande böcker av Eva!

Här och nu handlar om Ingrid som vid 35-års ålder inte hittat mannen i sitt liv och bestämmer sig för att åka jorden runt för att se om hon kan finna kärleken. Hon är advokat och har många fritidsintressen, men ändå så saknas något för henne. Efter att ha rest runt lite hamnar Ingrid i Montana och där finns Nate.

Nu berättar jag inget mer utan läs och slukas av en underbar bok. Överraskande på flera sätt. Inte alls så förutsägbar som många feelgood och romance-böcker kan vara. Jag både skrattade och grät på flera ställen när jag läste. En otroligt fin berättelse!

Inga kommentarer: