söndag 22 maj 2016

Punkter på en söndag...

  • Åh, vad jag längtar tills det kommer goda persikor i rimliga priser på affären! Snart är vi där. I sommar ska jag verkligen frossa i alla goda frukter och bär. 
  • I helgen har jag läst Annika Estassys nya bok Alla dessa hemligheter. Mina tankar om den kommer till veckan. 
  • Nu ska jag börja läsa Ann Rosmans nya. Längtar... Marstrand som miljö är ju fantastisk!
  • Ser ni nåt särskilt på tv nu? Jag tycker att utbudet är helt värdelöst just nu. Det får bli böcker, tidningar och film i stället helt enkelt. 
  • Vad gäller poddar så lyssnar jag vidare på Säker stil, även om jag tycker att det ibland blir väldigt lite klädprat och mycket annat som är på gränsen till ointressant. Annars gillar jag poddar med intervjuer av intressanta människor. 
 Ha en fortsatt skön söndag!
Boklusen


Inga kommentarer: