söndag 31 januari 2016

Punkter på en söndag...

  • Alltså, jag får återkomma till det senaste inlägget om Min bokhylla i P4. Love it! Nu har jag plöjt några avsnitt till, men jag är nästan rädd för att de snart tar slut för de är inte oändliga. Tyvärr! Men förhoppningsvis kommer det fler. 
  • I onsdags fick jag ett mail om att bokus skickat Lucy Dillons senaste till mig, så jag hade en förhoppning att den skulle ligga i brevlådan i fredags och jag skulle ha haft en jättehärlig läshelg framför mig. Men icke... Besviken blev jag. 
  • Har i stället läst Konsten att vara Caroline och mina tankar om den kommer lite senare i veckan. 
  • Jag har också plöjt lite inredningstidningar. Älskar dem just nu! Jag är intresserad av olika saker i olika perioder, men just nu söker jag mig efter inredning i tidningar, bloggar och på instagram. Jag inspireras och gläds med de fina bilderna. 
Ha en fortsatt fin söndag!

Inga kommentarer: