söndag 17 januari 2016

Punkter på en söndag...

  • Vilket väder! Så soligt och fint. Älskar det! Ska alldeles strax bylsa på mig min tjocka dunjacka och täckbyxor för att ta en promenad i solen. Njuter för fullt av sol varje dag även om det är lite kyligt. Är sååå glad över min Canada goose-dunjacka som jag köpte för några år sedan. Guld värd varje gång det blir kallt ute!
  • Nu när jag går ut ska jag lyssna på nästa avsnitt av Säkerstil-podden. Gillar den skarpt och ser fram emot varje avsnitt. Att rekommendera!
  • Vad läser jag nu då? Bra fråga. Efter tips av What you Readin? läser jag just nu Katie Fforde Love Letters. Eftersom jag aldrig läser på engelska så tar det lite tid för mig, men det går bättre och bättre. Ska nog försöka ta mig en lässtund framför brasan i eftermiddag. Härligt!

Ha en riktigt go' söndag!
Boklusen

2 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Åh vad roligt, hoppas du gillar!

Boklusen sa...

Snart klar... Återkommer!