söndag 9 november 2014

Punkter på en söndag...

  • Jag har testat The healthy box i ett par månader och med den senaste lådan fick jag Yogi Teas Rooibos te. Först var jag lite skeptisk, men det är faktiskt riktigt gott. Smaken känns lite julig och passar bra i dessa tider. 
  • Inte heller den här helgen har det blivit så mycket läst. Jag förstår inte att tiden bara försvinner. Men i eftermiddag tänker jag faktiskt hitta en timme till att bara försvinna med en bok i. Härligt!
  • Igårkväll hade vi gäster så jag såg inte Så mycket bättre, men annars tycker jag att det är riktigt trevlig lördagsunderhållning. Downton Abbey har jag tyvärr missat flera avsnitt av så där är jag lost för den här säsongen. Kanske kan jag finna det på nätet så småningom? Jag tycker inte att den här säsongen är lika bra som tidigare säsonger, men helt klart sevärt. 
  • Idag är det Fars dag. Har ni köpt någon bok till era fäder? Inte jag till min, för han läser väldigt sällan böcker. I julas fick han dock boken En man som heter Ove och den gillade han mycket. 
Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: