söndag 30 november 2014

Punkter på en söndag...

(bild från Arla)
  • Så var det söndag och dags för lite punkter igen. Just nu har jag en Boef bourguignon som står och puttrar på spisen. Sååå länge sedan jag gjorde det, så nu hoppas jag verkligen att det blir gott. Receptet har jag hittat hos Matplatsen
  • Jag har börjat läsa Spelets konst av Chad Harbach. Ett ovanligt val av mig som är ointresserad av sport. Ännu så länge så verkar boken intressant, men jag har inte läst så långt ännu. 
  • Annars blir det mest läsning av jultidningar, mat- och inredningstidningar. Samtidigt letar jag efter lite nya goda rätter till julbordet. Fler än jag som gillar dessa jultidningar?
  •  Jag har skickat efter lite julklappsböcker på bokus häromdagen. Då passade jag även på att skicka efter ett par pocketböcker till mig själv. Undra om jag ska slå in dem och överraskas av Tomtens bra val?
  Ha en skön söndageftermiddag/kväll!

Inga kommentarer: