söndag 5 oktober 2014

Punkter på en söndag...

  • Åh, så snabbt en helg passerar! Lite sorgligt på något sätt. Man hinner ju bara en bråkdel av allt man önskar. 
  • I dag har jag bakat matbröd. En ny sort som jag smakade hos en god vän igår. Mycket gott! Jag gillar att baka matbröd och tycker det är toppen att få fylla frysen med gott bröd. Då känner jag mig rik!
  •  Det har inte blivit mycket läst i helgen. Ej heller något tv-tittande direkt. Lite reklam, någon tidning, men inte mycket annat. Tyvärr...
  • Däremot har det funnits tid för umgänge med familj och goda vänner. Det är toppen och vilken fin dag vi hade igår! Otroligt att det kan vara så soligt och varmt i början av oktober. Något att glädjas åt. 
  •  Så i morgon är det måndag och det blir fullt ös med ny vecka. I morgonkväll blir det nog dags för mig att börja läsa en ny bok. Det ser jag fram emot! Vad läser du just nu? 

Ha en skön söndagskväll!

Inga kommentarer: