måndag 5 maj 2014

Fest med systrarna von Sydow

Åh, vilken härlig bok som systrarna Ebba och Amy kommit ut med! Jag gillade deras förra mycket och kommer nog att tycka lika mycket om denna, Fest med systrarna von Sydow. Nu handlar det om fester och på våren/sommaren är det ju en hel del sådana för de flesta av oss. Det är födelsedagskalas, mingel, kafferep i solskenet och studentfirande. Kanske en och annan konfirmation också.

Boken är väldigt vacker. Trevligt skriven och mycket fina bilder att inspireras av. Recepten verkar lätta och goda. Av alla fina recept så kommer jag nog att prova Tomatsoppa med mozzarella först. Det låter knasigt, men den tror jag kan förgylla vilken vardagskväll som helst med lite gott bröd till.

Vet ni vad, Ebba och Amy, nu hoppas jag verkligen att en julbok blir ert nästa projekt! Det tror jag skulle bli superbra!

Inga kommentarer: