fredag 24 augusti 2012

Om jag inte läst...

I nya bokbloggsjerkan undrar Annika:
Vilka böcker önskar du att du ännu inte hade läst?


Det varierar nog över tid, men just nu skulle jag vilja ha mysiga feelgood-böcker och tyvärr stöter jag inte på så många sådana. Jag skulle gärna vilja ha Lucy Dillons Ensamma hjärtan och hemlösa hundar samt Hundar hus och hjärtats längta olästa. Du skulle jag köra igång med dem direkt! Hennes nästa bok på svenska Och så levde de lyckliga släpps i slutet av januari.

11 kommentarer:

Vargnatts bokhylla sa...

Gillade också Lucy Dillons böcker :) Och ser fram emot hennes nya!

Susanne sa...

Åh, jag gillade också "Ensamma hjärtan..."! Har precis läst den :)

Monika sa...

Lucy Dillon har jag tänkt läsa, men har inte gjort än.

Sara Pepparkaka sa...

Det är kanske lite glest mellan dom riktiga feelgood-böckerna.

C.R.M. Nilsson sa...

Feel good känns som jag kanske borde läsa lite av för att muntra upp mig själv nu när vädret har blivit dåligt :)

Lena sa...

Har inte läst någon av dina böcker.

Skrivande sa...

Ensamma hjärtan ligger här hemma och väntar, får se när jag ska dyka ner i den :)

bloggbohemen sa...

Har inte läst Dillons böcker, men när höstmörket faller och feelgood är precis vad jag behöver ska jag nog läsa en bok av Dillon.

Anonym sa...

Har inte läst hennes böcker än men vill väldigt gärna göra det.

Helena sa...

Jag har inte läst någon bok av henne men har Ensamma hjärtan i bokhylla. Den passar nog bra i vintermörkret!

Chriss sa...

jag har sett hennes böcker i flera bokhandlar, men aldrig köpt någon! Det kanske är dags att börja nu? :)