onsdag 18 januari 2012

Inredningsreportage

Här är en bild från ett inredningsreportage i senaste numret av tove Älskade hem. Vad tror ni att jag kikade på? Jo, givetvis, alla böcker i bokhyllan. Hm. Vad är det här för person? Vad gillar hon/han att läsa? osv.

Det var också ett reportage hemma hos Charlotte Perrelli och en bild på hennes nattduksbord. Vad läser hon? Jo, Midvintermörker av Lars Wilderäng. En okänd bok för mig.

Tänk om alla kunde ha en skylt på sig där det står vilken bok de läser just nu! Så spännande det skulle vara!!

5 kommentarer:

klok som en bok sa...

Har inte heller hört talas om den. Det är verkligen kul att kolla in vad andra läser. Tittar alltid i bokhyllan när jag är hemma hos någon:-)

Anonym sa...

Hmm.. Det var inte vad man kunde vänta sig av henne!

En riktigt nischad bok med ett språk få förstår till fullo.

Dock den bästa jag läst på ytterst länge!!

Anonym sa...

Midvintermörker rekommenderas!

Anonym sa...

Det var ett oväntat val av henne. Men ett bra sådant för boken är superbra.

Elin sa...

När jag var på IKEA med familjen under julen så uttryckte jag min frustration över böckerna de valt att ställa i bokhyllorna. Det var i stort sett bara vita bokryggar och mängder av samma titlar. Mina föräldrar tyckte att jag var knäpp som gick och kollade på böckerna i bokhyllorna istället för att titta på själva bokhyllorna.