tisdag 15 mars 2011

Högen växer...

Ojojoj. Min läshög bara växer och växer. Jag betade av en del under Florida-resan, men nu har den blivit stor igen. Redan. Jag har fått en del recensionsex med posten (som jag givetvis är jätteglad över) och så gjorde jag en beställning på bokus i söndags också.

Högen med tidningar, som jag också älskar att läsa, är också stor. Det hann komma en hel del i brevlådan när jag var bortrest. Men nu ska jag inte känna mig stressad, utan i stället känna glädje över allt trevligt som det finns att läsa;)!

2 kommentarer:

klok som en bok sa...

Jag hade precis börjat få kontroll över min hög så fick jag flera recensionssex i förra veckan, men det är ju kul:-)

Boktokig Eva Boström sa...

Det är svårt att ligga före sin bokhög och helt bli utan böcker. Men den är tryggt också!