söndag 27 mars 2011

Bokustoppen

Förbjuden frukt skriven av Sarah Addison Allen, ligger kvar på bokus topplista för pocketböcker även denna vecka. Det är en bok på bokrean som verkar väldigt populär. Jag har beställt den och den ligger i min läshög, som nu är gigantisk.

Etta på pockettoppens faktalista ligger en lite festlig bok, Gilla läget; hur allt gick åt helvete med positivt tänkande skriven av Barbara Ehrenreich. Barbara var hos Skavlan för ett bra tag sedan och berättade om boken och den verkar intressant. Fast jag tycker nog att positivt tänkande är lite mer förhoppningsfullt...

På den inbundna listan ligger Jean M Auels uppföljare till Grottbjörnens folk kvar på första plats. Den har ännu inte kommit ut, men verkar göra det till veckan.

4 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

Har du läst Jean M Auels alla böcker?

Boklusen sa...

Boktokig: Nej, jag har inte läst en enda av dem. Har du?

Emmas Bokhylla sa...

Jag gillar verkligen Sarah Addison Allen, hennes stil, sprak och hennes berattelser!

Boklusen sa...

Till Emma: Åh vad kul! Jag ser fram emot att börja läsa den boken nu! Tack för kommentaren!