fredag 14 januari 2011

Besök på biblan

I eftermiddag har jag varit på biblan tillsammans med mina barn och två kompisar till dem. Det är roligt att gå dit med barnen då de tycker att det är så roligt de också!

Jag hade inte tänkt att låna några böcker då jag har en hel hög här hemma som väntar på att bli lästa, utan hade mest tänkt att barnen skulle få låna böcker. Men jodå, jag kom hem med fem skönlitterära böcker, en faktabok, en tidning och en ljudbok på engelska. Det är svårt då det finns så mycket bra att läsa;)!

3 kommentarer:

Tessan sa...

Haha jag är likadan. Jag har massor av olästa böcker hemma, men jag kan inte gå på biblioteket utan att låna någonting :)

boksnoken sa...

Jag tänkte gå till biblioteket igår men sen struntade jag i det, just därför att i så fall skulle jag förmodligen ha kommit hem med fler böcker än jag hinner läsa... :-). Ska läsa undan lite i mina bokhyllor härhemma innan jag går till biblioteket nästa gång :-). Även barnen har julklappsböcker att läsa, så de behöver inget från biblioteket heller för tillfället. Men det är sååå roligt - och rogivande - att vara på biblioteket!

klok som en bok sa...

haha, känner igen problemet:-) går inte att gå in på ett bibliotek utan att komma ut med mer att läsa:-)