fredag 14 maj 2010

Rachel getting married


Vissa filmer ångrar man att man hyrt. Det här är en sådan. Rachel getting married. Från början av filmen hämtas Rachels syster på ett avgiftningsställe för drogmissbrukare och sedan är det henne det handlar mest om, systern. Hur arg hon är. Hur misstolkad hon blir. osv. osv. Efter tjugo minuter började jag snabbspola filmen (något jag lärt mig av min syster) bara för att se om det kanske blir bättre. Det blir inte bättre. Jag trodde att jag skulle få se en romantisk komedi och jag fick inget...

Betyg: 1

2 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Håller med helt och hållet - den var så hypad innan och skulle vara så himla bra osv - jag blev jättebesviken. Urkass film!

Boklusen sa...

Visst är det trist när man tror att man ska få en härlig filmstund! Man blir liksom lite snopen!