fredag 21 maj 2010

Butiken på Blossom Street


Häromdagen började jag läsa en deckare (som jag inte läst klart ännu), men så när jag skulle lägga mig och läsa på kvällen så kändes den inte okej just då. Jag ville ha något mer glädjefullt och "vackert". Då letade jag fram Butiken på Blossom Street i bokhyllan och började läsa den i stället. Boken är skriven av Debbie Macomber och har varit på plats nummer sju på New York Times bästsäljarlista.

Den här boken är en del i en serie om olika butiker och personer runt Blossom Street. Ledord för boken är livet och vänskap.

Betyg: 3

2 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Det låter definitivt som en bok jag skulle gilla. :) Den ska jag kolla om den går att få tag på. Tack för tipset! :)

Trevlig helg!
Kram Lotta

Bokmalen sa...

Trevlig helg till dig också!!