lördag 18 maj 2019

Tillbaka till den lilla ön i havet

 Tillbaka till den lilla ön i havet (inbunden)
Tillbaka till den lilla ön i havet av Jenny Colgan är en jättefin feelgood med en del sorg och smärta i. Kanske är det Jenny Colgans bästa hittills? Det känns nästan så. Och som jag längtar till nästa bok... Som tur är kommer nästa del redan i oktober och då är det jul på den lilla ön i havet. Blir nog en superhärlig bok!

Hur som helst så får vi fortsätta att följa Flora som bor på den lilla ön Mure strax utanför Skottlands kust. Hennes café är i full fart, men hon har kämpigt att få ekonomin att gå ihop. Relationen med Joel är inte heller enkel, då han har så mycket i sin ryggsäck sedan barndomen.

Läs och njut är allt jag kan säga! Jenny Colgan gör det så bra!

3 kommentarer:

Rämmengården sa...

Vill verkligen läsa denna. Jenny är en av mina favorit författare. Ha en fortsatt trevlig helg kram Nina

Boklusen sa...

Lycko dig som har läsningen kvar! Ha en fin söndagskväll!

Millas Hälsoblogg sa...

Åh denna serie har jag inte läst. Men läste den omdet lilla bageriet och den gillade jag:)
/ Milla