måndag 19 februari 2018

Grejen med kärlek

Lovereads första bok är Grejen med kärlek av Julie James, en bok som är särskilt utvald av Simona Ahrnstedt. Till en början upplevde jag Grejen med kärlek som seg, men den tog sig och blev mer intressant att läsa.

Vi får följa de två FBI-agenterna Jessica och John som mötts tidigare på utbildningen, men nu inte setts på flera år men får ett gemensamt uppdrag. Irritation uppstår direkt mellan de båda, då de inte har så bra minnen från varandra från utbildningstiden. Som ni förstår ändras deras inställning till varandra då detta är en romance-bok.

Jag hade så höga förväntningar på Grejen med kärlek då den var utvald av Simona Ahrnstedt, vars böcker jag älskar. Storyn var helt okej, men inte alls i nivå med Simonas egna böcker. Jag ser dock fram emot kommande utgivning av Lovereads böcker!

1 kommentar:

Villa Frejas bokblogg sa...

Den här boken har figurerat mycket i flödet det senaste, klart jag blir nyfiken.