måndag 1 augusti 2016

Snart slut på semestern!

En vecka kvar av semestern och jag njuter av varje stund. Jag hoppas att ni haft en fin semester! Min har verkligen varit toppen, kunde inte ha önskat mer av den, och nu har jag en vecka att "bara vara" innan jag börjar jobba nästa vecka. Känns fint! Läsa lite hinner jag nog också:)!

Vad läser alla på semestern tro? Enligt försäljningslistorna på bokus så är det följande:
- Nya Harry Potter-boken. Så hypad!
- Det är något som inte stämmer av Martina Haag.
- Arvet efter dig av Jojo Moyes (den håller jag på med just nu...)
- Det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan.
- Stjärndamm av Lars Wilderäng
- Nortons filosofiska memoarer av Håkan Nesser



3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har precis läst ut och skrivit om "En syster i mitt hus", nu skall jag börja med "Huset vid sjön". Och så måste jag läsa "Livet efter dig" innan jag ser den på bio. Vad läser du själv?

amandasminnen.com sa...

Kul statistik, har beställd cursed child med mycket blandade känslor! (Lite rädd för att bli besviken).
Vilken härlig blogg du har btw! :)
Mvh
https://amandasminnen.wordpress.com

klok som en bok sa...

Jag började jobba idag men har hunnit läsa en hel del under semestern. Arvet efter dig har jag lånat två gånger utan att börja läsa. Får se om det blir tredje gången gillt:)