söndag 3 juli 2016

Första halvåret 2016

Här kommer min lista över lästa böcker under första halvåret. 33 böcker totalt. Skönlitterära ska jag tillägga, övriga kommer inte in på listan. 

Drömmar, dårskap och en kär liten sak - Julie Cohen
En julsaga - Charles Dickens
Kanske i morgon - Felicia Welander
Landet bortom haven - Tamara McKinley
Love Letters - Katie Fforde
Konsten att vara Caroline - Peter Barlach
När livet börjar om - Lucy Dillon
En sommar på luffen - Eli Åhman Owetz
Sista boken från Finistère - Bodil Malmsten
Vår egen lilla hemlighet - Ninni Schulman
Det är något som inte stämmer - Martina Haag
Huset vid havet - Sarah Morgan
Löftet - Audrey Magee
Sommaren vid sjön - Susan Wiggs
Utan dig - Pernilla Alm
Arvet - Penny Vincenzi
Drömmen om Elim - Vibeke Olsson
Mitt hjärta går på - Christoffer Holst
Det vi inte visste var lycka - Agnès Ledig
Min fantastiska väninna - Elena Ferrante
Utvald - Meredith Wild
Öppnas i händelse av min död - Liane Moriarty
Lyckostarnas klubb - Elisabeth Andersson
Om ni inte börjar leva gör jag slut - Eva Swedenmark
Alla dessa hemligheter - Annika Estassy
Vågspel - Ann Rosman
Tjugo år till dig - Anna Lönnqvist
Sommar på strandpromenaden - Jenny Colgan
Gloria - Åsa Hellberg
Tills något annat tar vid - Agneta Vorberg
I din famn - Sarah Morgan
Det andra ansiktet - Mari Jungstedt
Världens vackraste man - Lena Ackebo

1 kommentar:

Linnea sa...

Lång lista! :) Du måste ha haft ett bra lästempo. :)