fredag 10 april 2015

Härligt bokpaket!

Vilket underbart bokpaket jag fick av min "hemliga" bokvän! Fantastiskt fint med härliga saker i! Ikväll (tur att det är fredag idag;)) ska jag festa på lakritsen och chokladtryfflarna.

Sonen föreslog att vi skulle skriva upp veckans mat på blocket med veckodagarna på, så att han slipper fundera över vad vi ska äta till middag. Ingen dum idé alls! Servetterna passar perfekt till kommande middagar.

Jag skulle nästan kunna misstänka att min bokvän känner till mina torra händer. Jag fick nämligen en finfin handkräm och en hudkräm från Body Shop. Härligt!

Böckerna jag fick var:
Fjäril i koppel av Zinat Pirzadeh
Åren i Paris av Paula McLain

Ingen av dem har jag läst sedan tidigare, men verkar väldigt intressanta båda två. Fjäril i koppel är i excess-format som jag inte provat tidigare, men passar ju perfekt i handväskan. Alltid redo, liksom!

Vilken förgylld fredag detta blev för mig! Tack så jättemycket, enligtO!!

3 kommentarer:

enligt O sa...

Tack själv för att du fixade. Tänkte att Åren i Paris kanske passar i ditt Hemingway-projekt.

Boklusen sa...

Det tror jag absolut att den kommer att göra! Kanske kan inspirera mig?!

Finaste mattan sa...

Härligt! : )