söndag 27 oktober 2013

För ett bra tag sen...

För ett bra tag sedan gick jag alltid in på Bokus på söndagar och kollade av topplistan för pocketböcker. Nu har jag inte gjort det på evigheter och har noll koll på vad som säljs bra just nu.

Så tänkte jag att jag skulle göra det idag och vad ser jag, inte så konstigt egentligen, men de tre placeringarna i toppen intas av Alice Munro. Jag köpte en bok av henne i somras, men har inte kommit mig för att läsa den ännu, men det är väl hög tid.

Den fjärde platsen intas av Fredrik Backman och En man som heter Ove. En bok som jag fortfarande minns med glädje! Vilken festlig man!

2 kommentarer:

thesa82 sa...

Jag är en sån där bokoholic så det är svårt för mig att gå in på bokbutiker på nätet utan att shoppa haha

Boklusen sa...

Ja, visst är det svårt. Man får behärska sig ibland:)!