måndag 19 juli 2010

Irriterande...


Tänk så dåligt minne jag har ibland! För någon vecka sedan lånade jag Lyckliga familjen skriven av Judith O Reilly på biblioteket efter att ha läst en recension i en tidning. När jag läst några sidor så inser jag att jag redan har läst boken. Jag kollar i mina boklistor, men hittar den inte. Antagligen gjorde jag samma sak då som jag gör nu, lägger bort boken.

Jag har slutat att lägga energi och tid på att läsa ut böcker som jag inte alls vill läsa. Hur gör ni?

2 kommentarer:

klok som en bok sa...

Jag försöker fortfarande att läsa ut böcker jag inte gillar men jobbar på problemet:-) Lyckliga familjen har jag läst, tyckte den var väldigt bra, gav den en fyra har jag för mig...

Boklusen sa...

Jag kanske gav upp för tidigt... Jag borde kanske fortsätta i den. Hm. Jag får nog behålla den hemma ett tag till.