torsdag 27 maj 2021

Caféet som aldrig sover

Caféet som aldrig sover (ljudbok)

 Tyvärr fick inte Caféet som aldrig sover av Libby Page någon riktigt bra chans hos mig. Jag lyssnade på den som ljudbok och av olika anledningar så blev möjligheterna till att lyssna både korta och allt för sällan. Ändå tyckte jag om berättelsen om caféet och dess anställda och berättelserna om besökarna. Men det var för många berättelser om besökarna för mig. Det blev lite svårt att hålla rätt på alla och finna lust att lyssna på alla berättelser när jag vid flera tillfällen hade velat stanna kvar hos den som det berättades om tidigare. 

Nåväl, med det sagt så ska jag verkligen försöka lyssna mer intensivt på kommande ljudböcker. Svårt ibland då jag gärna vill ha promenadsällskap och även lyssnar en hel del på poddar. Klurigt värre!

Inga kommentarer: