torsdag 31 oktober 2019

Ett litet steg på vägen

Ett litet steg på vägen (inbunden)
Ett litet steg på vägen av Jenny Fagerlund är den tredje boken av Fagerlund som jag läser och de har bara blivit bättre och bättre. Nu är jag riktigt nyfiken på den fjärde som jag hoppas kommer så småningom.

Ett litet steg på vägen är en feelgood som utspelar sig under hösten till stora delar i fjällvärlden. Vi möter Stella vars arbetsplats står inför en större omorganisation och hon får som uppgift att resa till Högfjällshotellet i Fröliden för att testa och utvärdera hotellet.

Ibland är det bara så att jag inte vill skriva för mycket (inte för att jag brukar skriva så långa recensioner direkt), för att jag tror att läsupplevelsen blir bättre om man slängs in i den. Så  norpa boken på närmaste bibliotek/bokhandel/ljudboksläsare och njut! Sätt på braskaminen, koka en kopp te och lägg dig under filten i soffan och njut av härlig feelgoodläsning!

Inga kommentarer: