söndag 14 april 2019

En bur av guld

 En bur av guld (inbunden)

Nyfiken, men något skeptisk, började jag läsa Camilla Läckbergs nya bok En bur av guld. En helt ny typ av bok, olik de tidigare kriminalromanerna som utspelas i Fjällbacka. Men jag hann bara läsa ett par sidor så var jag fast. Så nu ett dygn senare är boken utläst. Det gick nästan inte att släppa den.

Jag älskar Faye och även hennes kompis Chris! En handling som passar perfekt i dessa Metoo-tider och är smashing. En modern och uppdaterad saga, med kopplingar till mode, inredning, restauranger mm som sitter perfekt. Jag kan bara säga "Wow!". Det här är Camilla Läckbergs bästa bok hittills. Så bra!

Så vill ni ha en sprillans ny spännande bok att läsa i påsk, köp denna!! Men gör inte som jag, läs lite långsammare i stället och njut! Jag känner nu efteråt att jag skulle ha stoppat mig själv och inte läst så fort och så mycket.

1 kommentar:

Aliya Vegas sa...


Hej jag är från USA och jag vill vittna om en stor och kraftfull stavningskastare. min man lämnade mig och barnen i 2 veckor när jag ringde honom han hämtade inte när han kom hem hemma den 3: e veckan han sa att han ville ha en skilsmässa jag var så ledsen jag grät hela natten gick han igen jag var så ensam Nästa dag jag sökte efter något online när jag hittade en stavningskastare som heter profeten Jacob Douglas som har hjälpt så många människor med sina problem, så jag kontaktade honom med mina problem som han berättade för mig att det tar 24 timmar och min man kommer tillbaka till jag gjorde allt som han berättade för mig att göra och nästa dag kom min man tillbaka och knöt och bad han avbröt skilsmässan vi är nu glada tillsammans Profeten Jacob Douglas kan också hjälpa dig, kontakta honom direkt om du behöver hans hjälp på ultimatesolutionspellcaster @ gmail.com kan du också kontakta via whatsapp på +2348050676586