söndag 14 oktober 2018

Punkter på en söndag...

Bildresultat för höstlöv

Vilket underbart väder vi har! Fantastiskt härligt med både sol och alla fina höstfärger som börjar komma i naturen. Jag bara njuter! Här kommer lite söndagspunkter.
  • I helgen har jag läst ut Åsa Hellbergs bok Ett oväntat besök. Mina tankar om den kommer senare i veckan. Jag har även precis börjat läsa Lucida Rileys tredje bok om systrarna Skuggsystern. Del 1 och 2 var ju såå bra, så jag har höga förväntningar vilken kanske inte är så bra. 
  • Nyss var jag ute och gick och då lyssnade jag på podden Stilsnack. Vissa avsnitt är mer intressanta än andra och jag brukar välja de som känns aktuellt för mig, men det är alltid intressant med inredning och mode. Det är en lättsam podd med många bra tips och tankar. 
  • Vad gäller att lyssna så är jag precis igång och ska välja en ny ljudbok att lyssna. Jag funderar på att läsa nobelpristagaren Nadia Murads bok Den sista flickan. Någon som läst? Vad tyckte ni i såfall?
I övrigt känns det som att tiden bara rusar iväg och jag får kämpa för att hitta tider både för att läsa allt roligt som finns att läsa. Det är ett lyxproblem, jag vet, men skulle så gärna vilja ha lite mer lästid.

Ha en fortsatt fin söndag!

Inga kommentarer: