söndag 17 september 2017

Punkter på en söndag...

  • Så var det söndag igen och här regnar det idag. Kanske borde man unna sig lite extra lästid eller blir det det vanliga söndagsracet med fix och trix inför veckan? 
  • Den här helgen har jag faktiskt läst lite extra. Jag har läst Det som en gång fanns av Amanda Prowse. Mina tankar om den kommer senare i veckan på bloggen. Sedan har jag precis börjat med Krokas av Elin Olofsson. 
  • Bilden ovan då? Jo, den är från Go' kvälls hemsida.  Det är nämligen så att Go' kväll ska starta en bokklubb och den första är Tusen strålande solar av Khaled Hosseini. Vi är nog många som redan läst den, men det ska bli spännande att ändå ta del av bokcirkeln tänker jag. Vad jag förstår kommer mycket av bokcirkeln ske på deras särskilda facebook-grupp, men kanske blir det något inslag på tv också. 
  • På tal om Go'kväll så hörde jag häromdagen att de numera ska ha sina boktips på tisdagar. Lite synd tycker jag som har fått lite helgkänsla över boktipsen på fredagar, men det kanske är bra med något mitt i veckan också. Gäller bara att komma ihåg detta!
Ha en riktigt skön söndag!

Inga kommentarer: