söndag 9 april 2017

Punkter på en söndag...


  • Åh, vilken hemsk fredag och helg! Att detta terrordåd skulle hända i vårt land. Jag tänker på alla drabbade och deras familjer, på alla som har jobbat för oss dygnet runt sedan i fredags och på alla stockholmare som öppnat sina hem och sina hjärtan för alla som inte kom hem i fredags. Så vad gäller konsumtion av tv har många timmar gått till nyhetsrapportering denna helg. 
  • Igårkväll var det filmtajm. Första gången på eeeeevigheter! New in town, mina tankar om den kommer i ett separat inlägg senare. 
  • Så har jag läst ut bokklubbsboken Den röda adressboken av Sofia Lundberg. Vad jag tycker och tänker om den kommer också senare, efter att vi har haft bokklubb. Ibland kan man ju tänka om lite kring böcker när man pratat med andra om den så jag avvaktar. 
  • Jag har stora förhoppningar inför påskhelgen. DÅ ska jag nog ha tid och ro i kroppen att sjunka ner i soffan eller utomhus i solen och läsa...
Ha en fortsatt fin söndag!

1 kommentar:

Villa Freja sa...

Ja fy. Fredagens hemska händelse knockade mig totalt.
Ska bli intressant att läsa vad du tyckte om boken. Har funderat på att läsa den ett tag men inte kommit till skott.