söndag 25 september 2016

Punkter på en söndag...

  • Nu börjar clementinerna bli goda och finns gott om i butikerna. Älskar dem! Äter dem i yoghurten på morgonen, under dagen och till kvällsteet. 
  • På tal om te. Jag blir mer och mer förtjust i te och älskar att ha flera oöppnade löstepåsar i gömmorna som jag kan välja på när jag ska köra igång nytt. Får nog ta ett eget inlägg om te förresten. 
  • Läsning då. Jo, det går sådär. Har kommit mycket annat i vägen liksom. Igårkväll började jag lite lätt på Anna Fredrikssons nya bok Avskedsfesten och den verkar lovande. Ska försöka få till lite lästid under dagen idag. På kvällarna i sängen hinner jag knappt läsa något numera, är så trött så ögonen går i kors. 
  • Poddar då? Jo, gillar fortfarande Säker stil- podden bäst, men lyssar också regelbundet på Träningspodden med Jessica och Lofsan för att få inspiration till min träning. Vilka gillar ni bäst? 

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: