söndag 29 mars 2015

Punkter på en söndag...

  • Regnig söndag hos mig, vilket nog är bra för växtligheten, tröstar jag mig med. Kanske blir det lättare att få till lite lästid i eftermiddag tack vare regnet också?
  • Roligt med all aktivitet på bloggarna tack vare bokbytet! Hoppas att ni tar er tid att besöka varandra och få lite tips på nya bloggar! Just nu tror jag alla klurar och fixar med sina paket som ska skickas senast den 10/4. 
  • Jag har läst Fjärilskyssar  denna helg. Mina tankar om den kommer lite längre fram i veckan. 
  • Själv förbereder jag en del inför påsk också då vi får gäster. Det ska bli så roligt! I dag på förmiddagen bakade jag en chokladkaka som vi ska ha till efterrätt någon dag. Eventuellt blir det mer bakning här i eftermiddag. 

Ha en fortsatt fin söndag!

2 kommentarer:

Linnea sa...

Här är det snöblandat regn.. :( Har dock inte hunnit med mer läsning än morgontidningen idag.

Boklusen sa...

Så är det tyvärr rätt ofta. Men morgontidningen är inte dumt det heller!