lördag 1 september 2012

Heja, Heja!

Martina Haag är ju bara för festlig! I boken Heja, Heja! får vi följa hennes löparkarriär, från de stapplande stegen till att hon springer ett marathon.

Martina skriver roligt och entusiastiskt om sin löpning. Hon har verkligen blivit frälst och försöker få alla att köra igång att jogga. Om målet med boken är att inspirera andra så tror jag hon lyckas. Jag blir åtminstone sugen att snöra på mig joggingskorna och ge mig ut en sväng! Sedan fick jag en stunds underhållning i soffan då jag leende läste boken. Härligt!

Boken är skriven i korta krönikor. Jag misstänker att de varit med i någon tidning, kanske i tidningen Runners?

Betyg: 4

2 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

Den här måste jag ju bara läsa!!!

Sanna sa...

Den vill jag läsa, behöver få lite inspo nu efter man har slappat ett tag pga inflammation i knät och förkylning :D