söndag 21 mars 2010

Vi läser


Sedan ungefär ett år tillbaka prenumererar jag på en tidning som heter "Vi läser". Det kommer ut fyra gånger per år och handlar som ni förstår om böcker. From september kommer det att komma ut sex gånger/år.
Vissa artiklar intresserar mig inte, men i det stora hela finner jag tidningen intressant. Den ger mig inblick i litteratur som jag inte läser och en orientering om vad som gäller inom bokbranschen just nu. En artikel i det senaste numret handlade om författare som gillar löpning. Lite kul!

4 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

Jag har också funderat på att prenumera på tidningen!

Boklusen sa...

Gör det! Vad jag vet finns det inte så många andra boktidningar.

BokMamma sa...

Har också funderat på att prenumerera på den. Verkar inte som att den är så lätt att hitta i handeln...

Boklusen sa...

Den finns på vissa affärer, tex pressbyrån, men är nog mer ovanlig på ica. Därför har jag också valt att prenumerera på den även om det inte är så billig.