söndag 24 september 2017

Punkter på en söndag...

  • Bilden ovan har jag "lånat" från Royal design, men det kunde lika gärna ha varit hemma hos mig. Te blir det i massor nu. Älskart! Och kakor förstås!
  • I helgen har jag läst ut Elin Eldestrands Om sanningen ska fram. Mina tankar om den kommer om några dagar. Sedan har jag även fortsatt med Krokas, som jag haft ett kort uppehåll med. 
  • I konkurrens om lästiden går en hel del av min tid till funderingar kring inredning just nu. Det är så mycket som jag vill förnya. Så jag får googla och googla. Men nu har det kommit upp nya gardiner i två rum i allafall. Ett steg på vägen. Bästa inredningstidningen, enligt mig, är fortfarande Allt i hemmet, som jag numera läser i Readly-appen. Underbar uppfinning!
  • Jag har precis börjat lyssna på Himlens fånge av Carlos Ruiz Zafón i Radioföljetongen. Hoppas att jag kan börja vänja mig vid att lyssna på böcker! Jag börjar tröttna på alla ytliga poddar faktiskt. 
Ha en fortsatt fin söndag!

1 kommentar:

bloggbohemen sa...

Radioföljetongen brukar vara bra! Har tänkt att jag ska lyssna på Fiskarmännen i radioföljetongstappning snart.