söndag 28 februari 2016

Punkter på en söndag...

  • Oj, vad tiden går just nu! Jag har haft dåligt med inlägg här på bloggen ett tag, men jag ska förhoppningsvis bli bättre på det. Här kommer lite punkter från veckans läsning!
  • I måndags fick jag en hög av Damernas värld av en vän i bokklubben. Det har varit veckans läsning lite då och då. Alltid trevligt med mode och glamour!
  • En annan vän i bokklubben hade läst Martina Haags senaste bok Det är något som inte stämmer två gånger, vilket gjorde det omöjligt för mig att vänta längre. Jag laddade ner den som e-bok från biblioteket och läste den under veckan. Mina tankar om den kommer inom kort. 
  • Nu ska jag välja en ny bok att läsa. Det lutar åt att det blir en vårig feelgood! 
Nu ska jag ut och gå i solen med en god vän!
Ha en fin söndag!
 

Inga kommentarer: