söndag 31 augusti 2014

Punkter på en söndag...

  • Så här ser det ut hos mig nu, och lite till faktiskt. Sååå många böcker som ligger och väntar på att bli lästa och så litet tid för läsning! Lite sorgligt, samtidigt som det är en lyx att ha en massa bra böcker som väntar. Fast lite stressande kan det bli... Hur känner ni inför läshögar?
  • Igårkväll läste jag ut Under vintergatans alla stjärnor. Mina tankar om den boken kommer lite senare i veckan. 
  • I gårkväll såg jag också en film för första gången på evigheter. En gång i Phuket. Lite väl skruvat för min smak, hälften hade räckt, men visst var den underhållande bitvis också. Fler filmer ska det definitivt bli i höst! Har en lista i mobilen som jag ska beta av successivt. 
  • Har köpt två förpackningar Ben & Jerry-glass som vi ska smaska på här ikväll. Gott!
 
 
Ha en riktigt skön söndag!


Inga kommentarer: