fredag 9 mars 2012

Min inköpslista

Dags för bokbloggsjerka igen!! Kul fråga, synd att det inte är på riktigt:)!

Nu ger jag dig ett virtuellt presentkort värt 1000 kr. Vilka böcker skulle ligga i din korg när du väl har kommit fram till kassan?


Bli en bättre löpare med Malin Ewerlöf /Malin Ewerlöf
Bli fri från perfektionism: På en timme / Elizabeth Gummesson
Bricken på Svartvik/ Vibeke Olsson
Citroner och rosmarin i mitt kök / Sanna Töringe
Det enda som egentligen händer oss : ett år i livet / Merete Mazzarella
Känslan av död / Elly Griffiths
Stil med Thulin / Camilla Thulin
Sågverksungen / Vibeke Olsson

Detta gick på exakt 1010 kr. Så 10 kr tar jag ur egen ficka!!

7 kommentarer:

Monika sa...

Neeej, Elly Griffiths glömde jag. Nåja, dte är ju som sagt inte på riktigt :)

Issa sa...

faktiskt inte en enda bok jag kände till

Vargnatt sa...

Det var helt nya böcker för mig:)

Boktjuven sa...

Nya för mig också.

Nilmas Bokhylla sa...

Inga jag har hört talas om tidigare men det är ju det som gör det hela intressant också :)

Annika sa...

Jag älskar Elly Griffiths och jag läste ut hennes fjärde bok för någon vecka sedan. Jag har dock inte hunnit skriva om den ännu men det kommer ... och nu väntar jag med spänning och iver på den femte.

Elin sa...

Har faktiskt inte hört talas om någon av böckerna! :O Fast precis som Nilma skrev innan: Det gör det ju ganska intressant.