söndag 11 augusti 2019

Punkter på en söndag...

Bildresultat för regn

Nu var det länge sedan jag hade punkter på en söndag. Minns inte ens när det hände, men här kommer det några:

- I morgon kväll är det bokklubbskväll. Det ser jag verkligen fram emot. Som alltid! Tills i morgon har vi läst "Stormvarning" av Maria Adolfsson

- Idag släpptes första poddavsnittet av "Stilsnack" efter sommarledigheten. Det lyssnade jag på medan jag strök kläder. Inget wow, men ändå lite mysigt.

- På tal om poddar, så är det hopplöst mycket intressant att lyssna på just nu. Ljudböcker, poddar och så förstås sommarpratarna. Tiden räcker helt enkelt inte till. Hur gör ni för att hinna lyssna på allt?

- I helgen började jag läsa "Främlingen från Cornwall" av Liz Fenwick. Jag har ännu inte hunnit så långt, men den verkar lovande.

Ha en fin vecka!

Inga kommentarer: