söndag 19 februari 2017

Punkter på en söndag

  • Åh, idag skiner solen! Underbart! Jag har nyss varit ute på en långpromenad och njutit. Tänk att vi nu är på väg mot bättre tider! Jag ÄLSKAR vår och sommar, sol och värme. 
  • Nu har jag äntligen läst ut Sanning och skvaller. Mina tankar om den kommer om någon dag. 
  • Nu måste jag klura ut vad jag ska börja läsa nu. Har en hel del i min "att-läsa-hög", bara att välja. Jag är ju tyvärr en lustläsare så jag har svårt att börja med något bara för att boken exempelvis har väntat längst. Hur väljer ni böcker?
  • TV-tittande då? Jo, jag ser Mello just nu som alla andra. Och klagar. Hittills kan jag inte säga att jag tror jag lyssnat på någon blivande vinnarlåt. Som vanligt är oftast musiken i mellanakterna bäst. 
  • När det gäller poddar så är fortfarande Säker stil min favorit. Den kan jag inte missa utan lyssnar varje vecka. Nummer två över poddar jag lyssnar oftast på är nog Träningspodden. 
 Ha en fortsatt härlig söndag!
 

2 kommentarer:

bloggbohemen sa...

Tvingar mig ibland att läsa böcker jag inte är sugen på bara för att de blivit liggande för länge. Det blir sällan bra. Bättre att välja det som lockar för stunden.

Boklusen sa...

En del fixar det ju finfint att tvinga sig till viss läsning, men jag gör det inte. Dessutom tycker jag att livet är för kort för alla böcker jag vill läsa!