fredag 25 september 2015

Nuläge - sommarpratare

Nu har det blivit några sommarpratare till och faktiskt känner jag mig ganska färdig för i år när det gäller årets sommarpratare.

Liza Marklund
Överraskande intressant och tänkvärt. Så mysigt att höra Lizas dialekt också, som sitter kvar trots många år sedan hon bodde i Norrland.

Leila Lindholm
Jag hade hört innan sommarpratet att det var mycket reklam och marknadsföring över hennes produkter, vilket det kanske var i slutet av programmet. Samtidigt är det svårt för Leila att prata om sitt liv och arbete utan det. Ett intressant program tyckte i allafall jag!

Magnus Nilsson
Nog för att jag gillar mat och gärna läser både mattidningar och kokböcker, men det här sommarprogrammet för mig inte i smaken. För mycket fädbodar och getmese!

Magdalena Gerger
Intressant program om hennes liv och yrkesliv. Nuvarande arbete är som vd på Systembolaget.

Kanske blir det fler program i vinter, kanske inte. Jag har upptäckt många intressanta poddar nu som jag också vill lyssna på.


Inga kommentarer: